FAQ

La ridicarea coletului, te rugăm să verifici integritatea fizică a acestuia în momentul în care il primesti de la curier. Dacă produsele sunt deteriorate cere un proces verbal de constatare a daunelor și întocmește-l în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Cumparaturi

Sigur. Dar trebuie să completezi oricum toate datele pentru livrare. Iar dacă te răzgândești și îți faci totuși cont, ai parte de promoții, newslettere și beneficii de care se bucură doar utilizatorii înregistrați.
De asemenea, tot din contul de utilizator, poți verifica statusul comenzilor tale, serviciu care nu este disponibil utilizatorilor neînregistrați.

Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Produsele neconforme redevin proprietatea Luciano Bellini SRL. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.

Desigur, comanda ta se poate ridica si din magazin daca ai optat pentru aceasta optiune in momentul in care ai finalizat comanda.

Click pe articolul dorit si vei afla toate informatiile despre produs. Selectați articolul preferat și adăugați-l în coș, după care puteți alege între procesarea comenzii sau continuarea cumpărăturilor. După ce ați introdus corect informațiile de facturare și livrare, selectați metoda de plată agreată, verificați informațiile furnizate și confirmați comanda.

Plata

Pe site-ul nostru exista 2 optiuni de plata in momentul de fata si anume: cu cardul prin Netopia Payments sau plata ramburs la curier.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

Transport si Livrare

Pentru comenzile ce depasesc 300 de lei, taxa de transport este de 19 lei.

Livrarea produselor comandate va fi efectuata intr-un interval de minim 24 de ore lucratoare de la momentul confirmarii comenzii pana la 5 zile lucratoare, in functie de localitatea de destinatie. In cazul exceptional in care durata se prelungeste, clientii vor fi anuntati in prealabil.

În cazul în care nu ridici coletul sau îl refuzi, acesta se întoarce la noi și comanda ta este anulată. In cazul in care acest lucru se intampla de mai multe ori nu vom mai procesa comenzile tale.

Daca doresti livrarea intr-o zi anume poti adauga in sectiunea comentariu, in momentul in care finalizezi comanda, data preferata iar noi o vom livra atunci.

Close
Sign in
Close
Cart (0)

Nu ai niciun produs în coș. Nu ai niciun produs în coș.